4 Ağustos 2013 Pazar

Windows XP Dns Değiştirme (Resimli Anlatım)

Windows xp en çok ve yaygın olarak kullandığımız işletim sistemlerinden biridir.Bu denli çok ve severek kullanılan işletim sisteminde kullanıcıların her format sonrasında başvurdukları değişimlerden biride DNS değiştirme işlemidir.Windows xp işletim sisteminde DNS değişimi oldukça basit bir işlemdir.Siler için windows xp işletim sistemi yüklü bilgisayarlarda DNS değişimini videolu ve resimli olarak anlatımını sunucam.

Hemen resimli anlatımımıza geçelim ilk olarak “Denetim Masası” üzerinden yer alan “Ağ Bağlantıları” seçeneğini seçiyoruz ve üzerine çift tıklıyoruz.





Karşımıza gelen ekranda ap seçim ekranında aktif olan ağ bağlantımızı seçip üzerine sağ tık ile tıklayarak “Özellikler” diyoruz.





Yeni olarak açılan “Yerel Ağ Bağlantısı Özellikleri” penceresinde en altta yer alan “İnternet İletişim Kuralları” seçeneğinin üzerine gelip sağ tarafta yer alan “Özellikler” butonuna tıklıyoruz.





Açılan “İnternet İletişim Kuralları (TCP/IP)” özellikleri seçeneğinin alt tarafında yer alan “Aşağıdaki DNS Sunucu Adreslerini Kullan” seçeneğini işaretliyoruz.Kullanmak istediğimiz DNS adreslerini bu bölüme yazıyoruz ve “Tamam” butonuna tıklayarak değişiklikleri kaydediyoruz.




Görüldüğü gibi windows xp işletim sisteminde DNS değişimi bu kadar kolay ve basit bir işlem.Sizler de artık windows xp yüklü bilgisayarlarınızda DNS adreslerinizi kolayca değiştirebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Breaking News
Loading...
Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 Tuekspo All Right Reserved